Pomocou obrázkov a príbehov si žiaci rozvíjajú svoje komunikačné zručnosti, začínajú si osvojovať prvé písmená abecedy.
Doložka MŠ SR č. CD-2006-10058/22222-1:095
Schválilo Ministerstvo školstva Slovenskej republiky pod číslom CD-2006-10058/22222-1:095 dňa 20. júla 2006 ako učebnicu pre 1. ročník špeciálnej základnej školy pre žiakov s mentálnym postihnutím, vzdelávací variant B.
Autor: S. Škultétyová, L. Čertíková
Rok vydania: 2009
Jazyk: slovenský
Predmet: slovenský jazyk
Počet strán: 32
Rozmer (mm): 210 x 295
Hmotnosť (g): 110
OBSAH
- September – príprava na čítanie
- Október – oboznamovanie sa s leporelami a knihami, príprava na čítanie
- November – tvorenie viet, chápanie obsahu viet, grafické znázornenie slov vo vete
- December – hláska a písmeno A, a; písmeno a vo funkcii spojky medzi obrázkami
- Január – opakovanie, precvičovanie a upevňovanie písmen A, a
- Február – Hláska a písmeno I, i; písmeno i vo funkcii spojky medzi obrázkami
- Marec – precvičovanie a upevňovanie A, a, I, i; písmená a, i vo funkcii spojky medzi obrázkami
- Apríl – delenie slov sluchom na slabiky; opakovanie písmen A, a, I, i
- Máj – skladanie slov zo slabík sluchovou metódou, skladanie slov zo slabík
- Jún – celoročné opakovanie
Metodické návrhy a poznámky – postup pri vyvodení hlásky/písmena